"מחזון למציאות"

בסוף שנת 2012, החלה מתגבשת קבוצה של לוחמי זכויות, קבוצה שהחלה את דרכה "במחתרת", בגיבוש תוכנית פעולה מחושבת ויצירתית להצלחת התאגדות עובדי הקבוצה.

תחילת דרכם של חברי הוועד המייסד (אפריל 2013), לוותה בהקרבה רבה, ניסיונות פגיעה, הפחדות, הפעלת לחצים רבים, הקרבת התא המשפחתי והחיים האישיים של כל אחד ואחת. כל זאת למען סדר חברתי טוב יותר עבור הכלל! למרות כל המהמורות והקשיים שבדרך, חברי הוועד לא אמרו נואש, האמינו בלב שלם בצדקת הדרך.

כי שהגלים מתחזקים החזקים מתגלים

לימים קבוצה זו תקרא, ועד עובדי קבוצת סלקום נטוויז'ן, בראשותה של יו"ר הוועד מיה יניב וחברי הוועד המכהנים.

"הזורעים בדמעה ברינה יקצורו"

בתאריך 15.2.2015 המאמץ, היצירתיות וההשקעה הרבה נשאו "פרי", המהפך הושלם, נחתם הסכם קיבוצי ראשון ותקדימי בעולם יחסי העבודה בקבוצת סלקום.

הסכם קיבוצי אשר הסדיר את תנאי העסקה מחוזים אישיים להסכם קיבוצי, הסכם שמעניק ביטחון תעסוקתי וגב אמיתי לאדם העובד, מתן קביעות, תוספות שכר, הטבות כלכליות, רכב, סדרי בריאות ועוד. חרטנו על דגלנו לקדם את נושא הנגישות ולצאת נגד כל סוג של גזענות, בצעד תקדימי קלטנו את עובדי הניקיון כעובדים מן המניין להסכם קיבוצי סלקום. ניהלנו מו"מ ארוך ובשנת 2016 קלטנו גם את עובדי דינמיקה להסכם קיבוצי סלקום בדיוק באותם התנאים!

ועד עובדי הקבוצה רואה באיתנותה הפיננסית של סלקום חשיבות מכרעת וכמובן רואה בעובדות ובעובדים שותפים אמיתיים לכל דבר ועניין.

בשנת 2019, כאשר קבוצת סלקום מצויה במשבר עמוק בשל התערבות ממשלה וכשלי שוק ורגולציה, נחתם הסכם תקדימי "הופכים משבר להזדמנות" בו מנעה היו"ר מיה יניב פיטורים מתגלגלים של מאות עובדים והחליפה את תוספת השכר לשנת 2019 בחבילה הונית ועשירה של אופציות ומניות חסומות של סלקום, בנוסף, קוצץ שכר ההנהלה והדריקטוריון.

בכך נמנע משבר גדול ונחתם הסכם שותפות הגורל הגדול והעמוק ביותר בין העובדים לבין הנהלת ודריקטוריון הקבוצה.

לקריאה נוספת ומורחבת על "הופכים משבר להזדמנות" 
https://outofthebox.vaadcellcom.co.il/

יו"ר הוועד מיה יניב פועלת נמרצות ובאופן קבוע אל מול גורמי המדיניות השונים (שרים, חברי כנסת, רגולטור ועוד) לטובתה של קבוצת סלקום ולשמירת איתנותה הפיננסית מתוך הבנה עמוקה שבית חזק לעובדים הוא הבסיס להכל.

 

הכי חזקים ביחד ! ! !

The Butterfly Button