1. עדכון בנושא אביב של מתנות

לקראת חג הפסח שיחול השנה בחודש מרץ, ועד העובדים והנהלת החברה מכינים לכם אתר בחירת מתנות מגוון ומפתיע.
אתר המתנות לחג יופץ לקראת סוף החודש עם מתנות חדשות ושוות במיוחד❣️❣️
פרטים נוספים יישלחו בהמשך…

2. עדכון בנושא עובדי סלקום מעניקים שירות אישי

כחלק משיפור מערכת הטלוויזיה לטובת מערכת מתקדמת ויציבה יותר, בוצע לאחרונה שדרוג גרסה לכלל לקוחות ה-tv.
לאחר השדרוג הלקוח מתבקש להקיש מחדש שם משתמש וסיסמה, פעולה שחלק מלקוחותינו מתקשים לבצע אותה ומתקשרים למוקדי שירות הלקוחות לקבלת סיוע.
על מנת לעזור ללקוחות שפונים, הופקו מגוון פתרונות יצירתיים כגון: שליחת sms עם שם המשתמש והסיסמה, קיום שיחות וידאו ואפילו חלק מהעובדים נסעו לבתי הלקוחות להעניק להם שירות אישי ולוודא שהעדכון בוצע בהצלחה.
מדובר בפעולה פשוטה וקצרה שמייצרת חוויית שירות אישית, מרגשת ומצוינת ללקוחותינו.
אנו בסלקום קוראים לעובדים לקחת חלק בתהליך המיוחד, שיבטיח תחושת סיפוק, תרומה וגאווה סלקומאית.
כנסו לתקשור במייל הארגוני, מלאו את פרטיכם וידאגו לעדכן אתכם בלקוחות שזקוקים לסיוע!

 

התעדכנו תמיד גם בעמוד הפייסבוק שלנו בכתובת
https://m.facebook.com/vahadcellcom/?ref=bookmarks#~!/
או בדף האינסטגרם שלנו בכתובת
https://www.instagram.com/vaadcellcom/
אזכורים מהתקשורת
בזמן שפרטנר התרכזה בתקלה הטכנית, התברר שיש לה בעיה הרבה יותר גדולה
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001356901&from=whatsapp
תקלת הענק בפרטנר TV נמשכת: לקוחות המתינו יותר משעה בשירות הטכני
https://www.ynet.co.il/economy/article/rJ1111eaKAv?utm_source=ynet.app.android&utm_term=58721070&utm_campaign=whatsapp&utm_medium=social

 

מאחלים בריאות איתנה לכולם וסופ״ש סגרירי וחמים ותזכרו שאנחנו הכי אבל הכי חזקים ביחד♥️

The Butterfly Button