רוצה להתקדם בתוך סלקום? המקום שלכם כבר איתנו! אז עשו עוד צעד לעבר עתיד מבטיח

משרות פתוחות

שימו ♥ – להגשת מועמדות למשרה יש לגשת לפורטל העובדים- לעמוד "מתקדמים בסלקום"

מס' משרה JB-7806
אגף שרות לקוחות
ממונה ישיר בכר סלאמה
סוג משרה רגיל
סוג משרה מפורט אחר
ללא החרגת ותק לא
ערוץ פרסום מכרז פנימי
מתאריך 17/01/2022
תאריך אחרון להגשת מועמדות 24/01/2022
רפרנט קרן סיאורדיה
בונוס אין
איזור חיפה
תיאור תפקיד תיאור התפקיד:
* שליטה און ליין בכל פעילות הטכנאים בשטח, ניהול יום העבודה של הטכנאי.
* שיחות עם לקוחות- הקדמות, איחורים, מתן מענה בכל הקשור לביקור הטכנאי.
* הצפת חריגות וקשיים ומתן פתרונות בהתאם.
* מתן מענה טלפוני לממשקים בחברה: טכנאים, מנהלים בשטח ,נציגי שירות.
* נדרשת נכונות וזמינות ל-5 משמרות בשבוע, משמרות בוקר/ ערב ומשמרות
שישי לסירוגין.
* משמרות בין הימים א-ה השעות 08:00-21:00, ו' 08:00-14:00.
* מינימום 2 משמרות ערב .
* ומשמרת סופ"ש אחת בהתאם לצורך.

דרישות התפקיד:
דרישות חובה:
* היכרות עם פעילויות ומערכות בעולם המוקדים / סאפ / אמדוקס/שבץ נא.
* שירותיות ברמה גבוהה.
* יכולות עבודה עם מספר מערכות במקביל.
* יכולת עבודה בתנאי לחץ.
* עצמאות.
* אחריות ומוסר עבודה גבוהה.
* כושר ביטוי בכתב ובע"פ.

הערות שים לב!! יש לוודא תאריך אחרון להגשת מועמדות לפני שליחת המועמדות!
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מס' משרה JB-7857
אגף מערכות מידע
ממונה ישיר שלי דה האז
סוג משרה ניהולי
סוג משרה מפורט אחר
ללא החרגת ותק לא
ערוץ פרסום מכרז פנימי
מתאריך 17/01/2022
תאריך אחרון להגשת מועמדות 24/01/2022
רפרנט קרן סיאורדיה
בונוס אין
איזור נתניה
תיאור תפקיד תיאור התפקיד:
* הובלה ניהולית ומקצועית של צוות בדיקות בעל היקף פעילות רחב בתחום
הבדיקות.
* הכרות עם תהליכים עסקיים וכלל המערכות בארגון.
* יכולת ורסטיליות והובלת שינויים.
* יכולת ניתוח תהליכים וראייה מערכתית , עמידה והתמודדות במצבי לחץ.
* ניהול , ליווי ומעקב אחר משימות ופרויקטים בדיקות תוך ויסות עומסים ותעדוף
העבודה.
* ממשק עבודה צמוד עם מנהלי הפיתוח ותשתיות באגף , דיווח סטטוס לראש תחום ,
הכשרה מקצועית ופיתוח עובדים.

דרישות התפקיד:
דרישות חובה:
* תואר אקדמאי, לימודי תעודה או במהלך לימודים.
* ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה עם מערכות מידע בסלקום בתפקידי
תפעול/תמיכה/יישום/בדיקות.
* הכרה טובה של התהליכים העסקיים בארגון ומערכות הליבה.
* יכולת ניתוח תהליכים וראיה מערכתית.
* יכולת הנעת עובדים.
* יכולת עמידה והתמודדות במצבי לחץ.
* יכולת עבודה עצמאית ,כושר ארגון ומנהיגות.
* יחסי אנוש מעולים.
* נכונות לעבודה בסביבה דינמית ותובענית.

דרישות המהוות ייתרון לתפקיד:
* ניסיון בבדיקות QA והובלת פרויקט ארגוני.

הערות שים לב!! יש לוודא תאריך אחרון להגשת מועמדות לפני שליחת המועמדות!
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מס' משרה JB-7856
אגף קמעונאות
ממונה ישיר הילה רצון
סוג משרה ניהולי
סוג משרה מפורט אחר
ללא החרגת ותק לא
ערוץ פרסום מכרז פנימי
מתאריך 17/01/2022
תאריך אחרון להגשת מועמדות 24/01/2022
רפרנט דורין בנט יפעי
בונוס אין
איזור מרכז
תיאור תפקיד תיאור התפקיד:
* הנעת צוות נציגים לעמידה ביעדי המכירות והשירות בסניף.
* חלוקת יעדים יומיים לנציגי הסניף ובדיקת סטטוס העמידה ביעדים.
* אחריות על יישום מלא של מדיניות החברה, האגף והרשת.
* חניכה, אימון, ואחריות על מקצועיות הנציגים בצוות.
* ניהול והובלה– כולל ביצוע שיחות מנהל, סיוע מקצועי לנציגים.
* אחריות על תחזוקת המרכז ועבודה מול גרמי התחזוקה בחברה.

דרישות התפקיד:
דרישות חובה:
* ניסיון קודם כאחראי/ת משמרת או חונך/ת.
* עמידה ביעדי מכר כנציג/ה /אחמ"ש/ית.
* ראיה ניהולית ומערכתית רחבה.
* בקיאות במערכות ממוחשבות – SAP,AMDOCS.
* נכונות לשעות עבודה רבות ומאומצות.

דרישות המהוות יתרון לתפקיד:
* לאחר תואר ראשון או במהלכו.
* ניסיון ניהולי קודם.
הערות שים לב!! יש לוודא תאריך אחרון להגשת מועמדות לפני שליחת המועמדות!
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מס' משרה JB-7858
אגף מערכות מידע
ממונה ישיר אתי שוורץ
סוג משרה רגיל
סוג משרה מפורט אחר
ללא החרגת ותק לא
ערוץ פרסום מכרז פנימי
מתאריך 17/01/2022
תאריך אחרון להגשת מועמדות 24/01/2022
רפרנט קרן סיאורדיה
בונוס אין
איזור נתניה
תיאור תפקיד תיאור התפקיד:
* פיתוח מוצרי דיגיטל בטכנולוגיית SPA לשימוש לקוחות חיצוניים באתר סלקום.

דרישות התפקיד:
דרישות חובה:
* קורס מקצועי או היכרות עם שפות פיתוח או ניסיון תפעולי / תשתיתי במערכות
סלקום.
* ניסיון בפיתוח צד שרת בטכנולוגית netcore.
* ניסיון בפיתוח צד קליינט בשיטת SPA עם אחד מכלים הבאים: VUE, React,
Angular.
* היכרות עם בסיסי נתונים רלציונים.
* היכרות עם IIS, הגדרת שרתים ו Kubernetes.

דרישות המהוות יתרון לתפקיד:
* תואר ראשון במדעי המחשב.

הערות שים לב!! יש לוודא תאריך אחרון להגשת מועמדות לפני שליחת המועמדות!
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מס' משרה JB-7682
אגף לקוחות עסקיים
ממונה ישיר שרית סברדלוב
סוג משרה רגיל
סוג משרה מפורט אחר
ללא החרגת ותק לא
ערוץ פרסום מכרז פנימי
מתאריך 17/01/2022
תאריך אחרון להגשת מועמדות 24/01/2022
רפרנט עדי שרף
בונוס אין
איזור חיפה
תיאור תפקיד תיאור התפקייד:
* מתן שירות ומענה לקבוצת אנשי הקשר של תיק הלקוחות האסטרטגיים.
* מענה למגוון שירותים, כולל תפעול מערכות החברה.
* מתן שירות למנהל/ת תיק הלקוחות, קשר שוטף עם ממשקים פנימיים.
* מעורבות בהגברת הכנסה מהלקוחות בתיק.
* ניהול משימות אגפיות, גיבוי הדדי לאחראי הלקוח העמיתים בצוות.

דרישות התפקיד:
דרישות חובה:
* ניסיון של שנה לפחות כנציג/ת שירות ומכירה.
* שליטה במערכות הממוחשבות – SAP ואמדוקס.
* תודעת שירות גבוהה.
* זמינות למשרה מלאה (8:30-17:30) וכן נכונות לעבודה מאומצת ולשעות
נוספות.

דרישות המהוות יתרון לתפקיד:
* תואר ראשון.
* ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים.

הערות שים לב!! יש לוודא תאריך אחרון להגשת מועמדות לפני שליחת המועמדות!
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מס' משרה JB-7860
אגף שרות לקוחות
ממונה ישיר אלירן עטיה
סוג משרה רגיל
סוג משרה מפורט חונך
ללא החרגת ותק לא
ערוץ פרסום מכרז פנימי
מתאריך 20/01/2022
תאריך אחרון להגשת מועמדות 27/01/2022
רפרנט דורין בנט יפעי
בונוס אין
איזור חיפה
תיאור תפקיד תיאור התפקיד:
* ביצוע חניכה במוקדי המערך השונים – חניכה / ליווי של נציגי השירות הטכני
   החדשים – העברת התכנים המקצועיים, חניכה על נהלי המוקד.
* ליווי בכניסה למענה והתמודדות עם פניות הלקוחות תוך הקפדה על סמ"ט, זמינות
   ועמידה ביעדי מכר.
* ליווי הנציגים החדשים עם כניסתם לתפקיד, מתן משוב ברור וישים, סיוע
   בהשתלבות מוצלחת במוקד הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית.
* עבודה מול מנהלי הקורסים, מנהלי צוותים וממשקים נוספים במוקד.
* עבודה מוקפדת בהתאם לתהליך חניכה מוגדרת לרבות מילוי קבצים/טפסים/תצפיות
   כנדרש.
* ביצוע שיחות מנהל/ שיחות קו 2 – מתן מענה מקצועי ללקוחות בנושאים בהם לא
   הצליחו הנציגים לתת את המענה המלא.
* בתקופות בהן אין חניכה צוות החונכים יכנס למענה ונדרש לעמוד ביעדים.
* מדידת החונך תתבצע עפ"י יעדי וביצועי חניכיו וביצועיו.
* נדרש מחונך לעמוד ביעדיו, לנהוג עפ"י כללי ההתנהגות במערך ולהוות דוגמא
   ומופת (עמידה ביעדים, מקצועיות, משמעת, לבוש, זמן הפסקות וכו).
* ביצוע חניכה ביחידה אחרת (מולטי טכני – יש לי תקשורת נהריה, בית סלקום
   נתניה) בהתאם לצורכי המערך.
* השלמת ידע לנציגים חלשים וכניסה לקורסי נציגים בהתאם לצורך.
דרישות התפקיד:
דרישות חובה:
* ותק של 3 חודשים בתפקיד נציג/ת שירות.
* שחקן/ית נשמה המהווה מודל לחיקוי.
* עומד/ת בעקביות ביעדים.
* מקצועיות גבוהה בעולמות התוכן הטכני ב-NV – מפ"א/ אינטרנט/ TV.
* בעל/ת אוריינטציה למכירות.
* בעל/ת יכולת העברת מסרים ומשוב.
הערות שים לב!! יש לוודא תאריך אחרון להגשת מועמדות לפני שליחת המועמדות!
 * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מס' משרה JB-7512
אגף שרות לקוחות
ממונה ישיר מורן היימן
סוג משרה רגיל
סוג משרה מפורט אחר
ללא החרגת ותק לא
ערוץ פרסום מכרז פנימי
מתאריך 20/01/2022
תאריך אחרון להגשת מועמדות 27/01/2022
רפרנט דורין בנט יפעי
בונוס אין
איזור נתניה וחיפה
תיאור תפקיד תיאור התפקיד :
* מתן מענה מלא ושירותי ללקוחות הפונים לעמודי החברה , באתר סלקום וברשתות החברתיות .
* תיאום שליחויות, תפעול מספר מערכות במקביל
* עמידה ביעדים אישיים .
* הפעלת שיקול דעת והוצאת שיחה טלפונית בפניות מורכבות (על פי הצורך)
* הפעלת ממשקים בכירים לקבלת מענה המקדם טיפול בלקוח.
* ידע מקצועי ומתן תמיכה ומענה ללקוחות בכלל מוצרי החברה .

דרישות התפקיד:

דרישות חובה:
* ותק של 6 חודשים לפחות בתפקיד נציג/ת שירות לקוחות.
* בעל/ת יכולת גבוהה להתנסחות בכתב.
* תודעת שירות גבוהה.
* יכולת ביצוע מספר משימות בו זמנית.
* יכולת מכר וניהול מו"מ.
* נכונות לעבודה במשמרות , 2-3 משמרות ערב בשבוע. (לא בשבת)
* עבודת מול ממשקים בכירים בחברה
* עצמאות והפעלת שיקול דעת
* יכולת עבודה בצוות

דרישות המהוות יתרון לתפקיד:
* יכולת מענה בכתב בשפות שונות
* שליטה באמדוקס, סאפ, CRM, 360, מערכת ידע knowledge
* היכרות עם כל המדיה הדיגיטלית פייסבוק ואינסטגרם

הערות שים לב!! יש לוודא תאריך אחרון להגשת מועמדות לפני שליחת המועמדות!
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מס' משרה JB-7702
אגף לקוחות עסקיים
ממונה ישיר רחלי מתת
סוג משרה רגיל
סוג משרה מפורט אחר
ללא החרגת ותק לא
ערוץ פרסום מכרז פנימי
מתאריך 20/01/2022
תאריך אחרון להגשת מועמדות 27/01/2022
רפרנט עדי שרף
בונוס אין
איזור נתניה
תיאור תפקיד תיאור התפקיד:
* מתן שירות אישי, איכותי ומבודל לבכירי המשק ומובילי דעת קהל.
* אחריות עסקית ושירותית לתיק לקוחות הזהב וכחלק מעבודת צוותון זהב.
* הבטחת שביעות רצונם של הלקוחות תוך איתור צרכים ומתן פתרונות איכותיים
   במסגרת עבודה בתחום הזהב וצוותון הזהב.
* הפעלת ממשקים חוצי חברה בכל הדרגים ותפעול שוטף של תהליכי שירות ומכירה. * קידום ועמידה מלאה ביעדי התחום (הגברת הכנסות, מכר ושירות) תוך דגש על
   מתן פתרונות יצירתיים לייעול ושיפור איכות השירות.
* עבודה בשיתוף פעולה מלא עם חברי הצוות ומנהלי תיקי לקוחות הזהב.
* אחריות על פעילות יזומה בתיק לצורך חיזוק קשר אישי עם לקוחות תוך דגש על
   הגברת שביעות הרצון.
דרישות התפקיד:
דרישות חובה:
* ותק עפ"י הנוהל (אחראי/ות שירות ומכירה בותק של 15 חודשים).
* ניסיון בעבודה מול לקוחות.
* הכרות מצוינת וניסיון עם כל המערכות: אמדוקס סאפ ואופיס מלא.
* תודעת שירות יוצאת דופן.
* יכולות אישיות גבוהות.
* מוטיבציה גבוהה להצלחה ולעמידה ביעדים.
* ניסיון מוכח בעבודה מול לקוחות.
* עבודת צוות ותקשורת בינאישית טובה מאוד.
* יכולת ניהול פרויקטים ומשימות.
* עבודה בשיתוף פעולה עם מנהל תיק לקוחות זהב וקשר עם ממשקים פנימיים.
* עמידה ביעדי מכירות והגברת הכנסות.
* תפיסה בוגרת וגמישות מחשבתית בקשר עם הלקוחות וכחלק מעבודת הצוות.
דרישות המהוות ייתרון לתפקיד:
* תואר ראשון.
* ניסיון כאחראי/ת לקוח באגף העסקי.
הערות שים לב!! יש לוודא תאריך אחרון להגשת מועמדות לפני שליחת המועמדות!
 * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
מס' משרה JB-7830
אגף לקוחות עסקיים
ממונה ישיר מוניא נג'ים
סוג משרה רגיל
סוג משרה מפורט אחר
ללא החרגת ותק לא
ערוץ פרסום מכרז פנימי
מתאריך 20/01/2022
תאריך אחרון להגשת מועמדות 27/01/2022
רפרנט עדי שרף
בונוס אין
איזור חיפה
תיאור תפקיד תיאור התפקיד:
* ניהול תיקי לקוחות קיימים בעולמות התקשורת הקווית, הנייד והנייח (אבטחת מידע
   ותקשורת נתונים) תוך שמירה על שביעות רצון גבוהה של הלקוחות.
* בחינה של צרכי הלקוח ומתן פתרונות תקשורת כוללים, תוך עמידה ביעדים
   החודשיים והשבחה של התיק – ביצוע מכר של נייד/נייח/אינטרנט/תקשורת קווית.
* מניעת נטישה בתיק הלקוחות תוך התמודדות עם הצעות המתחרים.
דרישות התפקיד:
דרישות חובה:
* ניסיון קודם במתן שירות טלפוני/ פרונטלי ללקוחות.
* ניסיון מוכח במכירות.
* אוריינטציה טכנולוגית גבוהה.
* שליטה מלאה במערכות סלקום ו/או נטוויז'ן.
דרישות המהוות יתרון לתפקיד:
* ניסיון של שנה לפחות במכירות או תמיכה בתחום האינטרנט, מב"ל, מפ"א.
* ניסיון בניהול תיקי לקוחות עסקיים.
* הכרות עם אקסל.
הערות שים לב!! יש לוודא תאריך אחרון להגשת מועמדות לפני שליחת המועמדות!
 * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
מס' משרה JB-7740
אגף לקוחות עסקיים
ממונה ישיר רוית טויג
סוג משרה רגיל
סוג משרה מפורט אחר
ללא החרגת ותק לא
ערוץ פרסום מכרז פנימי
מתאריך 20/01/2022
תאריך אחרון להגשת מועמדות 27/01/2022
רפרנט עדי שרף
בונוס אין
איזור כל הארץ
תיאור תפקיד תיאור התפקיד:
* תפקיד שטח עצמאי הכולל גיוס לקוחות עסקיים חדשים בדגש על עולם הסלולר
   ותקשורת קווית.
* בחינה של צרכי הלקוח ומתן פתרונות תקשורת כוללים תוך עמידה ביעדים חודשיים
   אגרסיביים.
* מתן דגש על איכות מכר גבוהה תוך שמירה על שביעות רצון של הלקוח במהלך
   המכירה ולאחריה (התפקיד אינו כולל ניהול תיק לקוח).
דרישות התפקיד:
דרישות חובה:
* ניסיון של שנתיים לפחות במכירות פרונטליות, או ניסיון של שנתיים לפחות בניהול
   תיקי לקוחות עסקיים.
* ניסיון במכר סלולר.
* יכולת מוכחת לניהול משא ומתן.
* הבנה עסקית וראייה מערכתית.
* בגרות, יוזמה ועצמאות.
* נכונות לעבודה מאומצת ותובענית.
דרישות המהוות יתרון לתפקיד:
* ניסיון במכירות שטח.
* ניסיון במכירות של פתרונות תקשורת לעסקים – תקשורת קווית, אינטגרציה ונייח.
הערות שים לב!! יש לוודא תאריך אחרון להגשת מועמדות לפני שליחת המועמדות!
 * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
מס' משרה JB-7862
אגף קמעונאות
ממונה ישיר ישי ברון
סוג משרה רגיל
סוג משרה מפורט אחר
ללא החרגת ותק לא
ערוץ פרסום מכרז פנימי
מתאריך 20/01/2022
תאריך אחרון להגשת מועמדות 27/01/2022
רפרנט דורין בנט יפעי
בונוס אין
איזור נתניה + ניידות
תיאור תפקיד תיאור התפקיד:
* ניהול וליווי כלל השלבים של הקמת/העברת סניפים באגף הקמעונאי.
* אחריות מלאה על עמידה בתקני נגישות/בטיחות בכלל הסניפים באגף הקמעונאי.
* מתן מענה מהיר ואיכותי לתקלות בכלל הסניפים בכל העולמות.
* אחריות ליישום תקינה שיווקית בכלל הסניפים מול אגף שיווק ומול סניפי האגף.
* ניהול תקציב השקעות/הוצאות שנתי.
* אחריות מלאה על נראות ומיתוג סניפי האגף בניהול דוח נראות חודשי והגעה פיזית
   לכלל סניפי האגף.
* עבודה שוטפת באיתור ופתיחת ספקים מכלל העולמות ובפרט עולמות המדיה
   החזותית ,אדריכלות/עיצוב פנים.
* עבודה שוטפת מול יצרני מכשירים- סמסונג ואפל.
* עבודה שוטפת מול הממשקים הרלוונטיים בסלקום :
   בינוי,מחשוב,טלפוניה,כבילה,הנדסה
* אחריות על רישום מסודר של כלל המלאי בכל מרכזי השירות וניהול המלאי בעת
   קיפול/מעבר של מרכז שירות.
* משא ומתן לסגירת שטחי פרסום בקניונים/מתחמי קניות.
* קיום פגישות קבועות בשטח עם בעלי מקצוע.
דרישות התפקיד:
דרישות חובה:
* ניסיון בניהול והובלת פרויקטים ותהליכים.
* נסיון מוכח בניהול כרטסות, פתיחת ספקים וניהול משא ומתן.
* נסיון מוכח בהתנהלות מול ממשקים בכירים בחברה ומחוץ לחברה.
* כישורי שירות ומכירה מעולים.
* הבנה עסקית.
* יוזמה ויצירתיות.
* יחסי אנוש מעולים.
* נכונות לשעות עבודה רבות ומאומצות.
* ניידות.
דרישות המהוות יתרון לתפקיד:
* היכרות עם מערכות אמדוקס, סאפ, אקסל.
* ניסיון בהובלת פרוייקטים ותהליכיים, הכרות עם מערכות מחשוב.
הערות שים לב!! יש לוודא תאריך אחרון להגשת מועמדות לפני שליחת המועמדות!
 * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מס' משרה JB-7861
אגף לקוחות עסקיים
ממונה ישיר שרונה אליהו
סוג משרה רגיל
סוג משרה מפורט אחר
ללא החרגת ותק לא
ערוץ פרסום מכרז פנימי
מתאריך 20/01/2022
תאריך אחרון להגשת מועמדות 27/01/2022
רפרנט עדי שרף
בונוס אין
איזור כל הארץ
תיאור תפקיד תיאור התפקיד:
* ניהול תיקי לקוח של הארגונים והחברות מהגדולים במשק, תוך מתן פתרונות
תקשורת מקיפים הכוללים תקשורת קווית (תמסורת, מפ"א),אבטחת מידע,
סייבר, פתרונות ענן, תקשורת נתונים, סלולר ודאטה.
* הגברת ההכנסות ורווחיות הלקוח, שירות, שימור וטיפוח הקשר עם הלקוחות.
* ניהול תהליכי מו"מ (בחלקם מכרזים) לחידושי הסכמים וגיוס לקוחות חדשים.
* ניהול מערכות יחסים מול גורמים טכניים בארגונים- מנהלי מערכות מידע, מנהלי
אבטחת מידע וכו'.

דרישות התפקיד:
דרישות חובה:
* ניסיון של שנתיים לפחות בניהול מכירות ללקוחות עסקיים.
* היכרות עם המערכות הממוחשבות באגף העסקי.
* התנסות בניהול מו"מ מתמשך ומורכב עם גורמים עסקיים ודרגים בכירים.
* יכולת מכירה ושרות מעולים.
* הבנה עסקית.
* יכולת ארגון והתנהלות עצמאית.
* יכולת לביצוע וניהול מספר משימות במקביל.

דרישות המהוות יתרון לתפקיד:
* תואר ראשון.
* ניסיון במתן פתרונות תקשורת מורכבים ואבטחת מידע.
הערות שים לב!! יש לוודא תאריך אחרון להגשת מועמדות לפני שליחת המועמדות!
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מס' משרה JB-7816
אגף שרות לקוחות
ממונה ישיר אסף יוסף
סוג משרה רגיל
סוג משרה מפורט אחר
ללא החרגת ותק לא
ערוץ פרסום מכרז פנימי
מתאריך 13/01/2022
תאריך אחרון להגשת מועמדות 25/01/2022
רפרנט דורין בנט יפעי
בונוס אין
איזור נתניה
תיאור תפקיד תיאור התפקיד:
* אחריות תפעולית לזמינות מאוזנת של המוקדים הטלפוניים בהתאם ליעדי השירות
   של קבוצת סלקום.
* ניהול ותפעול יעיל של המשמרת הבאת מדדי המשמרת לעמידה ביעדי המערך
   הטלפוני.
* מיצוי כלל המשאבים בהתאם ליעדים התפעולים שהוגדרו ולניהול השוטף והמשתנה
   של המערך.
* מעקב ובקרה – ניתוח נתונים בזמן אמת וזיהוי אירועים שמתחוללים במהלך
   משמרת.
* נקיטת אמצעים יצירתיים לטובת התמודדות עם עומסים (למשל גיבוי של מומחים/
   מנהלי צוותים ותומכים/הגלשת שיחות)
* ממשק לגורמים המתאימים חברה לטיפול בתקלות בזמן אמת הפוגעות במתן השרות
   ללקוחות.
* מעקב עד לפתרון תקלות בזמן אמת ויידוע השטח בהתאם לצורך.
* ניהול משימות ופרויקטים בתחום תפעול.
* חניכה וליווי של אחמ"שים.
דרישות התפקיד:
דרישות חובה:
* נסיון קודם כאחמ"ש/ מומחה/ חונך/ ניהול פרוייקטים/ תפעול/ בקרה.
דרישות המהוות יתרון לתפקיד:
* תואר ראשון.
* אקסל, CRM, SAP, אמדוקס ו-PS.
* ראייה מערכתית/ מרחבית.
* חשיבה אנילטית.
* שירותיות.
* יסודיות.
* יכולת עבודה בלחץ.
הערות שים לב!! יש לוודא תאריך אחרון להגשת מועמדות לפני שליחת המועמדות!
 * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
סגור
עדי ארי בן ארוש
"שמחה לעיתים קרובות מתגנבת דרך דלת שלא ידעת שהשארת פתוחה"

עדי שייכת למטה ועד העובדים.
אחראית הדיגיטל של ועד העובדים.
עדי ילידת 1987, תושבת פרדסיה, נשואה באושר לליאב ואמא גאה לארבל ועומר.
בעלת תואר שני בהתנהגות ארגונית ותואר ראשון במדעי התנהגות וניהול משאבי אנוש ממכללת נתניה.

סגור
אורית מאי בראונר
"הדרך להתחיל היא להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות"

אורית מאי בראונר שייכת למטה ועד העובדים.
ראש מטה פעילות ועד העובדים.
אורית ילידת 1978, תושבת זכרון יעקב, נשואה באושר ואמא גאה לאיתי ויובל.
בעלת תואר שני בהתנהגות ארגונית במכללת נתניה ותואר ראשון בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה ו B.A כללי מאוניברסיטת חיפה.

סגור
מטה ועד העובדים

מטה ועד העובדים מאגד את כלל הפעילות השוטפת והפרוייקטים של ועד העובדים

סגור
דרור שטילר
"השינוי לא יבוא אם אנחנו נחכה לאדם אחר או לזמן אחר, אנחנו האדם שחיכינו לו, אנחנו השינוי שאנו מחפשים"

דרור שטילר שייך לגרעין מייסדי ועד העובדים בקבוצת סלקום.
אחראי מטעם ועד העובדים על הפרויקטים הטכנולוגים וחבר ועדת רווחה.
שטילר , יליד 1972 , תושב רמלה, נשוי באושר לאלינור ואב גאה לנוי ודר .
בעל תואר ראשון במחשבים מכללת אורט בראודה

סגור
אבי מלכה

אבי מלכה שייך לגרעין מייסדי ועד העובדים בקבוצת סלקום.
אחראי פרוייקטים מיוחדים מטעם ועד העובדים.
מלכה, יליד 1961 , עובד בסלקום החל משנת 1996 תושב ראשל"צ, אב גאה ומאושר לשיר, אור ונועה ונשוי באושר לפזיה.
בוגר לימודי הנדסת תקשורת במכללת בזק בירושלים.

סגור
דניאל (אלחנדרו) דיבנר
"הכי חשוב בחיים זה להיות אמיתי עם עצמך ותמיד לפני ששופטים אדם שים את עצמך בנעליו"

דניאל דיבנר שייך לגרעין מייסדי ועד העובדים בקבוצת סלקום.
אחראי מטעם ועד העובדים על פעילות הוועד באגף העסקי (יחד עם מוחמד עסלי)
דיבנר , יליד 1971, תושב בית חנניה, נשוי באושר למיכל ואב גאה לשחר, ליאור וינאי
בוגר לימודי משפטים וכלכלה מאוניברסיטת חיפה

סגור
מוחמד עסלי
"אל תשאל מה חברי הקבוצה יכולים לעשות למענך , שאל מה אתה יכול לעשות למען חברי הקבוצה"

מוחמד עסלי שייך לגרעין מייסדי ועד העובדים בקבוצת סלקום.
מנהל פעילות ועד העובדים בחברת "דינמיקה" ואחראי על פעילות המרכז הלוגיסטי (מרלו"ג) ומרכזי השירות ברחבי הארץ
עסלי יליד 1989, רווק, תושב כפר קרע.
בוגר הנדסאי אלקטרוניקה ומחשבים ובעל תואר כלכלה וניהול מהמרכז האקדמי רופין

סגור
אנג'ל חדאד
"כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים"

אנג'ל חדאד שייכת לגרעין מייסדי ועד העובדים בקבוצת סלקום.
אחראית מטעם ועד העובדים על כלל פעילות הוועד במת"מ חיפה
חדאד ילידת 1982 , תושבת חיפה, נשואה באושר לחוסאם ואמא גאה לענאן, מריאנה ,למאר ומריבל.
בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ומדעי ההתנהגות מאוניברסיטת תל אביב .

סגור
אופיר נחמן
"העובד במרכז ואני כאן להקשיב לכם ולהיות פה עבורכם כי אתם אלה שנותנים לי את הכח להמשיך"

אופיר נחמן שייך לגרעין מייסדי ועד העובדים בקבוצת סלקום.
אחראי מטעם ועד העובדים על פעילות הוועד באגף שירות ומכירה (יחד עם מוחמד עסלי ואנג'ל חדאד)
נחמן יליד 1969, תושב קריית חיים, אב גאה לאילי ויואב.
בעל תואר ראשון במנהל עסקים וכלכלה מאוניברסיטת חיפה

סגור
ליאור דרין
"ואהבת לרעך כמוך"

ליאור דרין שייך לגרעין מייסדי ועד העובדים בקבוצת סלקום.
מנהל הלוגיסטיקה הארצי של ועד העובדים וחבר ועדת רווחה.
דרין, יליד 1971, תושב פתח תקווה, נשוי באושר לסופי ואב גאה ללידור, לירון ולירוי .
בוגר לימודי לוגיסטיקה, ניהול מלאי, רכש ומחסן ממוחשב באוניברסיטת תל אביב

סגור
ליאור כהן זדה
"רק מי שלוקח סיכון והולך רחוק מגלה כמה רחוק הוא יכול להגיע"

ליאור כהן זדה שייך לגרעין מייסדי ועד העובדים בקבוצת סלקום.
גזבר ועד עובדי הקבוצה וחבר ועדת הרווחה.
כהן-זדה , יליד 1978 , תושב אביעזר , נשוי באושר למאיה ואב גאה לליאם , אור ונועם .
בעל תואר ראשון בכלכלה ומימון מאוניברסיטת בן גוריון

סגור
אלון ג'ורנו
"כשעושים את הדברים מאהבה אין סיכוי שזה לא יצליח"

אלון ג'ורנו שייך לגרעין מייסדי ועד העובדים בקבוצת סלקום.
מנהל הרווחה של ועד עובדי הקבוצה
ג'ורנו יליד 1972 תושב הרצליה, אב גאה לאלה, אדם ומיתר
בוגר לימודי תעשייה וניהול מטעם המכללה למנהל.

סגור
אורי אורן
"אין לאחוז בעבר הוא לא ישוב עוד... נסו לשפר את ההווה הוא שלכם"

אורי אורן שייך לגרעין מייסדי ועד העובדים בקבוצת סלקום.
משנה ליו"ר ועד העובדים. אחראי מטה וספורט ועד העובדים.
אורן, יליד 1973, תושב מישר ואב גאה לזיו, שי ,יעל וגל
בעל תואר ראשון במדעי המחשב באוניברסיטה הפתוחה
ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון

סגור
משה בן ארצי
"לכל בני האדם מגיעה הזדמנות שווה לקידום מעמדם והצלחתם בחברה תוך כדי שמירה על כבוד האדם ואהבת הזולת"

משה בן ארצי שייך לגרעין מייסדי ועד העובדים בקבוצת סלקום.
אחראי מטעם ועד העובדים על פעילות הוועד באגף הטכנולוגיות ופעילות הספורט בכלל החברה (בשיתוף עם חבר הוועד אורי אורן)
בן ארצי, יליד 1971, תושב פתח תקווה, נשוי באושר למיכל ואב גאה לאלמוג, ענבר, אגם ונופר
בעל תואר ראשון בניהול וכלכלה מהאוניברסיטה הפתוחה. בוגר הנדסאי אלקטרוניקה.

סגור
מיה יניב
"כמה פעמים בחיים יצא לך לעשות היסטוריה?"

מקימת ויוזמת התארגנות עובדי סלקום נטוויז'ן ויו"ר ועד עובדי הקבוצה.
יניב ילידת 1981 ואמא גאה לסהר ולני.
בעלת תואר שני במדיניות ציבורית וכלכלה מאוניברסיטת בן גוריון , תואר ראשון במנהל עסקים מהמרכז האקדמאי רופין
בוגרת לימודי ניתוח מכשירים פיננסים בשוק ההון מהאוניברסיטה פתוחה .

>
X
X