בנושא סכסוך העבודה 

חברות וחברים יקרים,

היום (ה׳  21/02/2019) ובמסגרת סכסוך העבודה שהוכרז בחברה לפני כ- 3 שבועות, הושבת זמנית מוקד שירות הלקוחות במת״מ חיפה.

השבתת המוקד הגיעה כתשובה מיידית  למשבר שנוצר במו״מ בין ועד העובדים להנהלת החברה.

קראנו למנכ״ל החברה לשוב לשולחן המו״מ לפי מתווה ההסכמות שהושג עד כה .

אני מעריכה ומברכת על החלטתו החכמה של מנכ״ל החברה מר ניר שטרן, לשוב במיידי לשולחן המו״מ ולעצור את הדרדרות המצב.

אני מלאת תקווה שבמהלך השבועיים הקרובים נחתום על מתווה הסכמות לשמירה על הזכויות והבטחון התעסוקתי של כולנו וכמובן על יציבותה וחיזוקה  של קבוצת סלקום ,הבית שלנו !

כמובן שיש להשאר דרוכים לכל קריאה .

תודה רבה לכולכם על שיתוף הפעולה, הרוח הגבית והעמידה הבלתי מעורערת מאחורי ועד העובדים !

רק ככה מנצחים !

באהבה
מיה יניב יו״ר
חברי ועד העובדים
ומטה ועד העובדים

The Butterfly Button